Selasa, 15 Mei 2018

Tun M Guna Pen Dua Ringgit Empat Puluh Sen Di Majlis Angkat Sumpah.

terimakasih sudi like
loading...
Loading...
Tun M Guna Pen Dua Ringgit Empat Puluh Sen Di Majlis Angkat Sumpah.


Semalam semasa menonton PM Tun M menandatangani dokumen semasa majlis angkat sumpah, mata saya tertumpu kepada pen yang digunakan oleh beliau.
Ya, saya rasa kenal sungguh pada pen ini. Berkali-kali saya zoom gambar yang sudah saya screenshot.
Mungkin saya silap tetapi saya agak yakin ini adalah pen Artline 210 Medium 0.6mm Fineliner.
Harganya sekitar RM2.40 di Lazada. (Boleh lihat screenschot di ruang komen).
Bagaimana saya boleh kenal? Saya ini amat suka ke kedai alat tulis dan suka beli alat tulis sehingga saya mendapat “Stationery Queen” di kalangan kawan-kawan.
Kini saya mahu panggil pen ini #MyPMPen. (Boleh ya Artline Malaysia?)
Pen ini memang ideal untuk tujuan tandatangan selain melukis, sketch dan menulis. Selain warna hitam, pen ini ada juga dalam warna biru, hijau dan merah.
Kredit- Pengguna Fb
loading...

SHARE THIS
Loading...

Author:

seorang ibu dan blogger bebas ,memaparkan kisah-kisah menarik dari seluruh dunia

Loading...

0 ulasan: