Khamis, 24 Mei 2018

Bagaimana Meghan Markle 'cerai' suami pertama didedah

terimakasih sudi like
loading...
Loading...
Bagaimana Meghan Markle 'cerai' suami pertama didedah

SUSULAN perkahwinan Meghan Markle dengan Putera Harry, ramai yang berminat untuk mengetahui tentang suami pertamanya, seorang produser filem, Trevor Engelson.

Siapa lelaki itu, apa yang dia lakukan dan butiran mengenai perkahwinan pertama Meghan, semua ini peminat ingin diketahui lebih lanjut oleh peminat Duchess Of Sussex.

Meghan dilaporkan menamatkan perkahwinannya dengan suami pertamanya hanya dengan menghantar cincin perkahwinannya kepada Engelson melalui kiriman pos, menurut The Sun.

Dengan cara itu dia tidak perlu terbang dari Toronto, Kanada, lokasi di mana dia ketika itu masih menjalani penggambaran drama TV Suits ke Los Angeles.

Di Los Angeles dia mempunyai banglo yang didiami dengan Engelson.

Menurut laporan, Engelson sangat kecewa dengan tindakan bekas isterinya dan terkejut apabila Meghan menamatkan perkahwinan mereka selepas dua tahun.

Engelson dilahirkan pada 23 Oktober 1976 di bandar New York.
Engelson bertemu Meghan pada 2004 dan pasangan itu bertunang enam tahun kemudian pada 2010.




Mereka terus berkahwin pada 10 September 2011 di Jamaica Inn di Ocho Rios, Jamaica.
Bagaimanapun, menjelang Ogos 2013, iaitu hanya selepas dua tahun kemudian, pasangan itu bercerai, memetik 'perbezaan yang tidak dapat disamakan' sebagai alasan.

Ketika mereka pertama kali bertemu, Meghan sedang cuba mengukir namanya di Hollywood.

Engelson, seorang penerbit filem Amerika bertanggungjawab membawa Meghan mencari kemasyhuran, menghasilkan filem Remember Me pada 2010 yang dibintangi Robert Pattinson dan turut menampilkan Meghan.

Menurut sumber dalaman, hubungan jarak jauh mereka mencetuskan ketegangan apabila Meghan bekerja di Toronto, Kanada untuk penggambaran Suit, sementara Engelson berada di Los Angeles yang menyaksikan hubungan sembilan tahun mereka sampai ke penghujungnya.

Walaupun Meghan dikatakan lebih tabah selepas perceraiannya, tetapi ia satu tamparan hebat buat Engelson.

Dan cara dia menamatkan perkahwinan mereka melalui pos, seperti yang dilaporkan membuatkan dirinya berasa lebih kecewa.

"Ia betul-betul tidak dijangka," penulis biografi Andrew Morton menulis dalam buku baharunya - A Hollywood Princess - on Ms Markle.

"Walaupun selepas lima tahun dia hampir tidak dapat menahan kemarahannya," Morton menambah tentang Engelson.

Dalam satu dokumentari ITV, Prince Harry and Meghan: Truly, Madly, Deeply, yang ditayangkan pada awal tahun ini, sahabat Meghan, Abby Wathen, yang sama-sama membintangi filem Random Encounters, bercakap mengenai bagaimana 'Meghan mendapat kekuatan selepas perceraiannya'.

"Kami cepat rapat. Dia sentiasa tahu dia akan berjaya. Dia tahu apa yang dia mahu dan dia memperolehinya," kata Wathen.

"Saya dan Meghan rapat kerana saya telah berkahwin dan dia akan berkahwin pada masa itu. Saya telah dijemput untuk perkahwinannya tetapi saya tidak dapat pergi.

"Kemudian kami berdua bercerai, jadi kami rapat sebab itu juga. Saya sangat kecewa tetapi dia mendapat kekuatan. Dia bangkit semula. Ia bukan hubungan yang tepat untuknya, jadi dia teruskan kehidupan."

loading...

SHARE THIS
Loading...

Author:

seorang ibu dan blogger bebas ,memaparkan kisah-kisah menarik dari seluruh dunia

Loading...

0 ulasan: