Khamis, 24 Mei 2018

KISAH KERETA ROTI JOHN MAT SABU

terimakasih sudi like
loading...
Loading...
KERETA ROTI JOHN MAT SABU

Adoi sakit perut dengar pencerahan YB Tuan HJ Mat Sabu ni..
Dia kata Roti John?
Ada source bagi tau... 
umah abang mat jauh.. so drver datang umah untuk jemput ke ofis... 
dia kata lepas ni, esok boleh tak kalau saya pergi ofis sendiri.. 
takyah lah datang amik.. segan saya.. dengan esort polis tentera lagi.. dengan siren polis lagi... lagi pun saaya sorang aje yang naik keta panjang ni.... campur driver jadi 2 orang. Itu pun bukan bukannya boleh berbual.. saya kat belakang driver kat nu nu nu depan.. 

So tentera pun tanya.. 

YB nk datang ke mindef naik apa? Abg mat selamba jawab... ehhh saya bawak lah keta viva saya ni...laju viva ni.... sampi mindef kalau ada urusan kerajaan barulah saya naik keta kerajaan..

Tentera jawab.. mana boleh macam tu YB.. malulah mindef.. lagi pun yb orang penting..
Abg mat jawab.. jadi saya kena naik jugalah keta roti john ni.. tapi jangan ada bunyi siren.. 
bising.,
loading...

SHARE THIS
Loading...

Author:

seorang ibu dan blogger bebas ,memaparkan kisah-kisah menarik dari seluruh dunia

Loading...

0 ulasan: