Sabtu, 26 Mei 2018

Inilah Gambar Azrul Sebenar Lelaki Yang Tegur YB Izzah Pakai Tudung Tapi Nampak Dada tu?

terimakasih sudi like
loading...
Loading...
Inilah Gambar Azrul Sebenar Lelaki Yang Tegur YB Izzah Pakai Tudung Tapi Nampak Dada tu?:


                               


Baru-baru ini bekas penyampai radio, Faizal Ismail dan Fara Fauzana telah menjemput YB Nurul Izzah sebagai tetamu jemputan di program FBI Live yang disiarkan secara visual di rumahnya.

Namun, apa yang menjadi bualan hangat netizen adalah teguran seorang individu mengenai ‘tudung’ Nurul Izzah. Lelaki tersebut dipercayai menelefon konti FBI Live dan secara langsung meminta YB Nurul Izzah lebih berhati-hati.


Netizen rata-rata tidak bersetuju dengan cara teguran yang dibuat lelaki tersebut. Mereka berpendapat, teguran yang diberikan juga tidak sopan kerana turut menceritakan keadaan secara terperinci. Tambah mereka lagi, adalah lebih baik menegur secara peribadi untuk menjaga air muka seseorang.



                            


Video yang berdurai 0:51 saat ini menunjukkan lelaki tersebut menegur tudung YB Nurul Izzah yang terselak sewaktu berjumpa di sebuah balai berita. Apa yang memalukan adalah teguran yang dibuat terlalu terperinci sampai berubah terus muka YB!



                                             


Di Twitter, Da’i Wan telah memberi respon cara teguran yang dibuat tersebut salah dan dikategorikan salah laku dalam bab teguran. Ia bukan lagi teguran tetapi bukaan aib yang memang disengajakan.





                                                       


Tengok Gambar Penuh Azrul Kat Bawah ni. Memang Kurang Ajr Betul. Klik Gambar Kotak DI Bawah Dan Masukkan Password ( 1234 )

loading...

SHARE THIS
Loading...

Author:

seorang ibu dan blogger bebas ,memaparkan kisah-kisah menarik dari seluruh dunia

Loading...

0 ulasan: