Rabu, 9 Mei 2018

Khairy Jamaluddin Lakonan Mantap? Remy Ishak, Shafiq Kyle dan Mr Grey Boleh Mengigil Tengok Ni

terimakasih sudi like
loading...
Loading...
Khairy Jamaluddin Lakonan Mantap? Remy Ishak, Shafiq Kyle dan Mr Grey Boleh Mengigil Tengok Ni:



Video Penuh Khairy Jamaluddin Dan Vanidah Imran Berada Di Bawah Artikel

Menteri Belia dan Sukan, Khairy Jamaluddin @ KJ sekali lagi mencuri perhatian netizen menunjukkan bakatnya dalam lakonan menerusi sebuah drama pendek terbaru yang dimuat naik di media sosial sejak beberapa jam lalu.

Ini bukan kali pertama ahli politik berusia 42 tahun ini menceburi dunia lakonan. Sebelum ini beliau berjaya melakonkan watak sebagai penjual ayam percik menerusi filem pendek arahan Elaine Daly berjudul Inspektor Mastura.

Video Penuh Khairy Jamaluddin Dan Vanidah Imran Berada Di Bawah Artikel

Sementara dalam drama kali ini, Khairy melakonkan watak sebagai suami bernama Haris bersama isterinya Aishah lakonan Vanidah Imran sedang berbual sambil memerhatikan anak mereka bermain di taman.

Berdurasi selama 5 minit 36 saat, ia berkisar perbualan sepasang suami isteri mengenai situasi mereka yang dalam dilema memikirkan terhadap satu keputusan dan pilihan yang harus mereka buat secara bijak dan tepat.

Rata-rata komen oleh pengguna laman sosial memuji lakonan KJ yang semakin baik dalam menghayati watak serta keserasiannya bergandingan dengan Vanidah Imran. Malah ada juga yang mencadangkan ahli politik itu meneruskan karier dalam bidang tersebut kelak.



.
.

Selain itu, ramai juga yang meluahkan komen yang menggambarkan mereka memahami maksud dan mesej yang hendak disampaikan di sebalik drama tersebut.

Video drama tersebut turut dimuat naik di laman Facebook rasmi @Khairy Jamaluddin. Setakat artikel ini ditulis, video berkenaan sudah mencecah lebih 2,000 ‘like’ dan 41,000 tontonan.

Video Penuh Khairy Jamaluddin Dan Vanidah Imran Berada Di Bawah Artikel

Esok, hari penentu masa depan buat seluruh rakyat dan negara kita yang tercinta. Selamat mengundi Malaysia.

SUMBER : MALAYSIAN DIGEST

Beberapa jam lepas, YB Khairy Jamaluddin telah memuat naik video lakonannya bersama Vanida Imran sempena pilihanraya. Video berdurasi selama lima minit itu mendapat lebih 117,000 tontonan serta 2,000 perkongsian di lama Facebook KJ sendiri. Video tersebut telah mendapat pelbagai respon dan ini antara komen dari netizen. Apa pula pendapat anda?

YANG LAIN TAK BOLEH CARI MAKAN DAH. HAHA !



Screen-Shot-2018-05-08-at-1.58.35-PM.png




Screen-Shot-2018-05-08-at-2.00.40-PM.png


SEDIAKAN ANUGERAH UNTUK KHAIRY JAMALUDDIN



Screen-Shot-2018-05-08-at-2.00.51-PM.png


SUMBER : OHBULAN

VIDEO PENUH



ANTARA LAKONAN AWAL KHAIRY



DASYAT PICK UP LINE KJ DALAM NI HAHA!






loading...

SHARE THIS
Loading...

Author:

seorang ibu dan blogger bebas ,memaparkan kisah-kisah menarik dari seluruh dunia

Loading...

0 ulasan: