Sabtu, 12 Mei 2018

Dimana KJ??

terimakasih sudi like
loading...
Loading...
Dimana KJ??

KUALA LUMPUR: Beberapa pimpinan tertinggi UMNO termasuk presidennya, Datuk Seri Mohd Najib Razak hadir ke Majlis Sambutan Hari UMNO ke-72 di PWTC, malam tadi.

Antara pimpinan yang kelihatan termasuklah naib presiden UMNO, Datuk Seri Zahid Hamidi dan Datuk Seri Hishamuddin Hussein.

Hadir sama, setiausaha agung UMNO, Datuk Seri Tengku Adnan Mansor serta Pengerusi Umno Selangor, Tan Sri Noh Omar.

Bagaimanapun, kelibat Ketua Pemuda UMNO, Khairy Jamaluddin tidak kelihatan.

Pemimpin lain yang hadir kira-kira jam 7.15 malam kemudiannya menunaikan solat Maghrib yang dipimpin Pengerusi Biro Agama, Datuk Seri Jamil Khir Baharom sebelum majlis doa selamat dan bacaan Yassin berlangsung.

Selesai solat Isyak, pimpinan Umno kemudiannya menyertai majlis makan malam sebelum masing-masing beredar.

Tiada sebarang kenyataan media dibuat biarpun pengamal media cuba mendapatkan sedikit kenyataan dan menunggu di pintu utama.


Sambutan ulang tahun UMNO kecoh



KUALA LUMPUR 11 Mei - Sambutan ulang tahun UMNO ke-72 malam ini dicemari dengan insiden percakaran membabitkan ahli parti itu dengan sekumpulan individu yang mendakwa mewakili Pergerakan Pemuda UMNO Wilayah Persekutuan.
Pertengkaran antara dua kumpulan itu tercetus apabila Muhammad Takiuddin Halim yang mendakwa sebagai Ahli Jawatankuasa Kerja Pemuda UMNO Bahagian Seputeh mendesak kepemimpinan parti bertanggungjawab di atas kekalahan Barisan Nasional (BN) pada Pilihan Raya Umum ke-14 (PRU-14).

Tidak puas hati dengan desakan itu, beberapa penyokong parti bertindak menyergah Muhammad Takiuddin dan menariknya ke tepi.
Tindakan itu telah menimbulkan kekecohan apabila kira-kira 30 penyokong Muhammad Takiuddin turut membalas dengan tindakan agresif.
Ahli-ahli parti serta polis bantuan yang berada berdekatan cuba menenangkan keadaan dan memisahkan kedua-dua kumpulan itu.
Muhammad Takiuddin dibawa ke perkarangan Dewan Merdeka, Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) sebelum ditenangkan oleh beberapa ahli parti.

loading...

SHARE THIS
Loading...

Author:

seorang ibu dan blogger bebas ,memaparkan kisah-kisah menarik dari seluruh dunia

Loading...

0 ulasan: