Ahad, 29 Oktober 2017

(Video) Ozlyn Buat Muka Nak Muntah Semasa Emma Maembong Salam Cium Tangan Kamal Adli…

terimakasih sudi like
loading...
Loading...
(Video) Ozlyn Buat Muka Nak Muntah Semasa Emma Maembong Salam Cium Tangan Kamal Adli…

PELAKON Kamal Adli meminta semua pihak agar tidak menyalahkan teman wanitanya, aktres Emma Maembong yang mengeluarkan kenyataan mengenai hubungan mereka putus.

Sebelum ini, Emma membuat kenyataan mengenai hubungan cinta mereka telah bernoktah kerana kontroversi yang berlaku antara Kamal Adli dan pelakon berdarah kacukan, Zahirah Macwilson.

“Saya tahu dia mengeluarkan kenyataan tersebut ketika sedang marah. Saya ber harap semua pihak tidak marah dan men yalahkan Emma.

“Apa yang berlaku antara kami inI merupakan khilaf saya sendiri. Sekali lagi, saya ingin memohon maaf secara terbuka kepada Emma serta ber harap agar semua orang faham keadaan kami dan tidak men yalahkan Emma.

PERTANDINGAN akhir Super Spontan Superstar 2017 menyaksikan pelakon Kamal Adli dipilih sebagai juara program itu yang berlangsung di Panggung Percubaan Universiti Putra Malaysia (UPM), Serdang, malam tadi.

Dengan kemenangan itu, Kamal membawa pulang wang tunai RM100,000 dan trofi.
Selepas lapan minggu bersaing dengan 16 peserta, Kamal menewaskan tujuh finalis lain iaitu Achey, Ozlynn, Sharif, Shahrol, Mamak, Syuk dan Fad.

Tempat kedua disandang Fad diikuti Achey masing-masing menerima wang tunai RM50,000 dan RM25,000 serta trofi.

Sementara itu tempat keempat hingga kelapan dimenangi oleh Ozlynn, Syuk, Mamak, Shahrol dan Sharif dengan masing-masing membawa pulang RM5,000.

Gelanggang akhir Super Spontan Superstar menampilkan Datuk AC Mizal selaku pengacara dan program itu dimeriahkan dengan kehadiran Zizan Razak dan Johan .
Program itu turut menampilkan Afdlin Shauki sebagai pengulas manakala Amir Raja Lawak menjadi pembantu pengacara.

Super Spontan Superstar berkonsepkan komedi adalah pertandingan permainan pentas secara spontan. Peserta dibahagikan kepada dua kumpulan iaitu Tenggiling Taiko dan King Musang.

loading...

SHARE THIS
Loading...

Author:

seorang ibu dan blogger bebas ,memaparkan kisah-kisah menarik dari seluruh dunia

Loading...

0 ulasan: