Ahad, 8 Oktober 2017

Mengapa Puteri Diana Memakai Dua Jam Tangan?

terimakasih sudi like
loading...
Loading...
Mengapa Puteri Diana Memakai Dua Jam Tangan?

Kate Middleton dianggap telah dapat menggantikan ibu mertuanya, Princess Diana. Bagaimanapun, siapa yang boleh mengalahkan tiara Smith Lover Knot sehingga loket dengan nama Pangeran William yang terukir sering dipakai oleh Putri Diana?


Dilancarkan dari thezoereport.com, Selasa (22/08/2017), Putri Diana dianggap sentiasa memakai aksesori yang boleh membawa orang yang dia cintai selalu dekat dengannya. Ini adalah contoh yang dilihat dalam gambar ketika Diana bertunang dengan Putera Charles pada tahun 1981.


Dalam foto itu, Princess Diana nampaknya memakai baju polo yang sama dengan Prince Charles dan dua jam tangan. Dalam penglihatan semula, ini adalah salah satu kenyataan fesyen Diana sendiri, dan satu bentuk penghormatan untuk dirinya kepada kekasihnya.


Salah satu jam tangan yang merupakan jam tangan emas memang milik Princess Diana. Walau bagaimanapun, jam tangan lain yang diperbuat daripada tali kulit milik Putera Charles.

 Pada masa itu, Puteri Diana memakainya untuk memberi semangat kepada Putera Charles semasa perlawanan. Puteri Diana benar-benar tokoh manis, bukan?
loading...

SHARE THIS
Loading...

Author:

seorang ibu dan blogger bebas ,memaparkan kisah-kisah menarik dari seluruh dunia

Loading...

0 ulasan: