Isnin, 16 Oktober 2017

[GAMBAR] Rumah Ezlynn Di Rompak Suami Sendiri?

terimakasih sudi like
loading...
Loading...
[GAMBAR] Rumah Ezlynn Di Rompak Suami Sendiri?



Penyanyi dan pelakon Ezlynn menerima nasib malang apabila rumahnya dimasuki perompak yang disyaki angkara suaminya sendiri. Ezlynn telah menceritakan kejadian ini menerusi laman media sosial dan rata-rata netizen menasihatinya supaya melaporkan pada pihak polis.

Katanya, perompak telah mencabut pagar rumahnya sehingga banyak barang yang hilang termasuk wang ringgit.



I came home to this?!! What the hell is this.. my home no gate anymore.. what the hell happened to the gate!! Barang hilang lagi.. kena rompak aku kerja hari2 penat Cari duit kau amik semua duit aku!! Now barang2 semua kau amik kau rosakan Rumah .. kau buat hutang aku tanggung semua.. aku diam kau naik kepala.. kau memang jahat!!
Ezlynn turut mendakwa kejadian ini angkara suaminya yang kini masih tidak bekerja dan kerap bercuti sehingga tidak mampu untuk membayar hutang.


Suami tak guna .. kawan tak guna ,manager tak guna.. menyesal aku kenal kau Seumur hidup aku.. hutang tak mau bayar asik bercuti je.. kerja tak mau..
Sebelum ini melalui laporan dari Sinar Harian, Mahkamah Rendah Syariah Kuala Lumpur telah menetapkan 23 Oktober untuk laporan hakam berhubung kes cerai penyanyi, Ezlynn dan suaminya, Adam Fahmy Shamsudin.



sumber: hangat.com

loading...

SHARE THIS
Loading...

Author:

seorang ibu dan blogger bebas ,memaparkan kisah-kisah menarik dari seluruh dunia

Loading...

0 ulasan: