Khamis, 8 Mac 2018

Rumahnya Super Mewah,Tapi Ada Rahsia Yang Buat Ramai Tak Sanggup Tinggal Walau Secara Percuma:

terimakasih sudi like
loading...
Loading...
Rumahnya Super Mewah,Tapi Ada 1 Rahsia Pada Rumah Mewah Ini Yang Buat Ramai Tak Sanggup Tinggal Walau Secara Percuma:



                         Rumah cantik,besar dan mewah.Siapa tak suka bila ada rumah macam ini kan?

Apatah lagi jika dapat free sahaja,memang sukalah kalau dapat kan? Namun begitu,sanggupkah anda jika rumah yang anda duduki itu walaupun mewah dan cantik tetapi menyimpan 1 rahsia yang sangat dasyat?

Kesemua rumah ini antara rumah mewah cantik dan popular di kawasan masing-masing namun ianya paling berhantu sampaikan ada yang meninggal kerana di usik oleh hantu yang menghuninya.Seram!!

Rumah cantik,besar dan mewah.Siapa tak suka bila ada rumah macam ini kan? Apatah lagi jika dapat free sahaja,memang sukalah kalau dapat kan? Namun begitu,sanggupkah anda jika rumah yang anda duduki itu walaupun mewah dan cantik tetapi menyimpan 1 rahsia yang sangat dasyat?

Kesemua rumah ini antara rumah mewah cantik dan popular di kawasan masing-masing namun ianya paling berhantu sampaikan ada yang meninggal kerana di usik oleh hantu yang menghuninya.Seram!!



                         Schweppe Mansion


Rumah mewah ini di kelilingi banyak pokok dan ada kolam renang cantik .Pendek kata ianya rumah mewah yang sangat menawan.Rumah ini di berikan kepada Laura dan suami sebagai hadiah perkahwinan namun setelah tinggal di sini, Laura meninggal dunia dan tidak lama selepas itu suaminya mati kerana bunuh diri.

Rumah ini menurut penduduk di huni oleh hantu Laura dan suami yang sering terlihat di tingkap rumah.





The Hiram B. Scutt


Rumah ini nampak cantik dan megah namun mahu di jual dengan harga sangat murah dan tidak masuk akal.Ianya rumah mewah yang paling di huni banyak hantu.





Siapa yang masuk dan tinggal di rumah ini pasti akan di serang oleh hantu yang di katakan sangat aktif terutama di tingkat paling atas.

Woolworth Mansion


Rumah ini pernah muncul dalam klip video Taylor Swift.Mengikut sejarah, 2 orang anak arkitek yang meminan rumah ini telah bunuh diri di dalam bilik.Bilik itu sehingga kini telah di kunci.







Winchester

Rumah mewah ini punya sehingga 160 bilik tidur.Pemilik asal rumah ini iaitu seorang janda terpaksa memanggil mereka yang pakar dalam isu paranormal untuk mengesan hantu yang ada.

Menurut sumber, gangguan berlaku sejak suaminya meninggal.Suaminya seorang pereka senjata dan gangguan dari roh yang tidak tenteram banyak menyerang rumah ini kerana mereka terbunuh hasil dari senjata rekaan suaminya.

Percaya tak?

Kesemua rumah ini cantik dari luar namun sangat mengerikan dari dalam.

loading...

SHARE THIS
Loading...

Author:

seorang ibu dan blogger bebas ,memaparkan kisah-kisah menarik dari seluruh dunia

Loading...

0 ulasan: