Sabtu, 17 Mac 2018

Datuk K Dedahkan Kejadian 18 Tahun Lepas Untuk Dapatkan Anak Perempuan

terimakasih sudi like
loading...
Loading...

Datuk K Dedahkan Kejadian 18 Tahun Lepas Untuk Anak Perempuan

Walaupun sebenarnya suatu tempoh yang lama untuk menimang cahaya mata lagi, suami tercinta Datuk Seri Siti NurhalizaDatuk Seri Khalid Mohamad Jiwa atau lebih mesra disapa Datuk K sudah menjangkakan dia bakal menerima cahaya mata perempuan sejak 18 tahun dahulu.
 Menurut laporan dari Utusan Online, Khalid mendedahkan ketika membina kediaman keluarga di Bukit Antarabangsa, beliau sudah menyiapkan bilik untuk empat anak lelakinya serta sebuah bilik lagi untuk anak perempuan.

 difahamkan persiapan bilik itu sengaja dibuat Khalid kerana beliau sentiasa percaya akan ada rezekinya untuk menimang cahaya mata perempuan.



https://wanikiter.blogspot.my/2018/03/datuk-k-dedahkan-kejadian-18-tahun.html

Mungkin ramai yang tak sabar menunggu kelahiran anak pertama Siti Nurhaliza ini. Lagi-lagi ramai yang sudah membuat tekaan sebaik mengenai nama yang bakal diberikan kepada bayi, sekali gus akan menjadi kesayangan seluruh masyarakat.

 Menyedari perkara itu, Siti Nurhaliza sekadar memberi bayangan nama anak sulungnya itu akan bermula dengan huruf A. Siti berkata dia akan umumkan bila tiba harinya nanti iaitu tujuh hari selepas kelahiran.
loading...

SHARE THIS
Loading...

Author:

seorang ibu dan blogger bebas ,memaparkan kisah-kisah menarik dari seluruh dunia

Loading...

0 ulasan: