Khamis, 16 November 2017

Netizen Bongkar Datuk Seri Vida ‘Edit’ Gambar Jadi Ramping

terimakasih sudi like
loading...
Loading...
Netizen Bongkar Datuk Seri Vida ‘Edit’ Gambar Jadi Ramping

Siapa tak kenal dengan pemilik lagu ‘I Am Me’ juga seorang jutawan kosmetik, Datuk Seri Vida atau lebih mesra dipanggil DSV. Beliau baru-baru ini dikritik pelayar laman sosial kerana memuat naik fotonya yang telah diedit di laman Instagram (IG) miliknya.
DSV dikatakan telah menyunting semula gambar tersebut untuk kelihatan kurus sehingga menampakkan kesan lengkungan juga di sekitar tubuhnya.

Menipu peminat?

Rata-rata peminat menganggap perkara tersebut agak pelik dan mengejutkan kerana DSV sanggup membohongi peminat dengan memberi tips dan rahsia bagaimana mahu kurus.
Selain itu, DSV juga mempromosikan produknya Millen Xel + Gel Panas Hervaganza berharga RM300 bagi mendapatkan tubuh yang cantik seperti dalam gambar tersebut.
Sedangkan DSV menggunakan khidmat pereka untuk mengedit fotonya itu supaya kelihatan kurus. Berikut antara komen netizen yang membongkarkan perkara ini.
Sebelum ini,  penyanyi lagu Umbrella, Rihanna pernah menyunting foto terbarunya menggunakan aplikasi suntingan foto yang kemudiannya dimuat naik ke dalam Instagramnya sehingga bahagian perut kelihatan janggal dan kuku bercabang!
loading...

SHARE THIS
Loading...

Author:

seorang ibu dan blogger bebas ,memaparkan kisah-kisah menarik dari seluruh dunia

Loading...

0 ulasan: