Khamis, 5 Julai 2018

6 Rahsia Besar Di Sebalik Hubungan Kate Middleton Dan Putera William

terimakasih sudi like
loading...
Loading...
6 Rahsia Besar Di Sebalik Hubungan Kate Middleton Dan Putera William
Sudah menjadi pengetahuan umum bagaimana Duke dan Duchess of Cambridge jatuh cinta sewaktu mereka menuntut pangajian di Universiti St. Andrews dan kisah cinta mereka menjadi umum dari peringkat awal perkenalan mereka lagi.


Sehinggalah tiba waktunya mereka disatukan sebagai suami dan isteri pada 29 April 2011 dalam sebuah majlis perkahwinan yang indah bak fairytale.

Namun disebalik semua itu, tidak ramai yang mengetahui kisah-kisah tersorok yang mereka terpaksa lalui untuk kecapi kebahagiaan ini. Disini kami himpunkan 10 rahsia di sebalik hubungan Kate Middleton dan Putera William.

Gambar Chris Jackson/Getty Images

1. Permulaan Mereka Yang Penuh Kemusykilan



Pertemuan pertama antara Putera William dan Kate Middleton adalah melalui sebuah pertunjukan fesyen di kampus mereka pad tahun 2002 di mana Putera William membuat penampilan dan jatuh hati pada Kate yang pada waktu itu merupakan salah seorang model yang berjalan untuk pertunjukan tersebut menggayakan sepasang dress jarang yang menjadi tular selepas itu.

Namun tidak ramai yang tahu pda masa itu Kate sedang menjalinkan hubungan dengan seorang pelajar tahun empat, Rupert Finch. Putera William yang buta dengan cinta pada masa itu memulakan langkahnya pada malam selepas pertunjukan tersebut di sebuah bar.

Selepas detik itu, Kate dan Rupert dikatakan sudah tidak lagi bersama dan hubungan Kate dan William pula menjadi lebih akrab. Hubungan mereka tidak berakhir pada nada yang negatif kerana Rupert telah dijemput untuk menghadiri perkahwinan mereka pada tahun 2011 dan Kate juga dijemput untk menghadiri perkahwinan Rupert pada tahun 2013.

2. Wanita Lain Dalam Hidup Putera William
Sebelum Putera William dan Kate mengumumkan hubungan mereka, Putera William yang cukup dikenali dengan ketampanannya pada waktu itu juga pernah mencuba nasibnya dengan beberapa orang wanita yang lain sebelum hatinya memilih Kate.

Antaranya adalah Jecca Craig yang ditemukan bersama Putera William pada tahun 1998 di Kenya sewaktu Putera William mengikuti rombongan universitinya. Pertemuan mereka itu begitu bermakna buat Putera William sehingga dia kembali ke Kenya pada tahun 2001 untuk meluangkan masa bersama Jecca di kawasan pemuliharaan milik bapa wanita tersebut.

Pada tahun 2013, khabar angin tersebar perihal hubungan Putera William dan Jecca namun hal itu sempat ditangani oleh individu-individu di sekeliling Putera William. Putera William kemudiannya membawa Kate ke Kenya untuk membuktikan Jecca tidak mempunyai sebarang niat buruk terhadap hubungan mereka.

3. Perasaan Kate Middleton Terhadap Teman Putera William
Dalam mana-mana hubungan sekalipun, hubungan antara pasangan kita dan rakan-rakan sekeliling juga harus diberi tumpuan. Jika mereka dapat bergaul mesra tanpa sebarang masalah, itu sudah menjadi satu petanda baik. Namun jika sebaliknya berlaku, punca masalah harus dicari dan diselesaikan.

Guy Pelly
Situasi kedua adalah situasi yang terpaksa dihadapi oleh Kate bersama teman rapat Putera William, Guy Pelly. Kate menganggap Guy sebagai seorang individu yang tidak matang dan berpotensi untuk membuat masalah. Guy dilaporkan pernah membekalkan Putera William dengan majalah-majalah tidak senonoh dan beberapa insiden di kelab malam juga membuat Kate menjadi tidak senang dengan hubungan mereka.

4. Teman-teman Wanita Putera William
Isabella Calthorpe, Puteri Beatrice, dan Puteri Eugenie
Pada tahun 2004, Kate dan Putera William berhadapan dengan situasi serius dalam hubungan mereka. Dengan pengetahuna Putera William juga merupakan bakal Raja kepada England, ramai wanita cuba untuk mendapatkan perhatian dan juga hati beliau. Putera William yang sentiasa tampil mesra dengan teman-teman wanitanya membuatkan Kate menjadi tidak senang. Wanita seperti pewaris Anna Sloan dan Isabella Calthorpe membuatkan Kate sentiasa cemburu sehinggakan merasa tidak senang dengan hubungan Putera William bersama dua orang sepupunya, Puteri Beatrice dan Puteri Eugenie.

5. Perselisihan Faham Kate Middelton Dan Kerabat Diraja England




Sosialit, aktres, dan model Isabella Calthorpe adalah satu-satunya wanita yang boleh membuatkan Kate Middleton tidak senang duduk dan Isabelle juga merupakan kegemaran Putera Charles. Disebabkan laporan bahawa Kate tidak senang dengan kehadiran Puteri Beatrice dan Puteri Eugenie dalam hidup Putera William memainkan faktor dalam merapatkan hubungan Kate dengan ahli kerabat diraja yang lain. Pada tahun 2016 beberapa foto menunjukkan Kate berjalan mendahului Puteri Beatrice dan Puteri Eugenie membuatkan orang ramai semakin sedar akan ketegangan antara mereka. Sehingga Ratu Elizabeth sendiri mula bertanya akan status hubungan keluarganya itu.

6. Putus Hubungan Melalui Telefon
Ramai yang tahu taktik memutuskan hubungan antara pasangan bercinta menggunakan medium telefon adalah satu perkara yang dilarang dalam mana-mana hubungan.

 Namun Putera William nampaknya tidak sedar akan peraturan tersebut apabila dia menghubungi Kate untuk memberitahu hubungan mereka sudah berakhir dan pada bulan April 2007 berita itu mula tersebar luas. Kate mengambil cuti dari kerja pada hari itu dan Putera William pula didapati berseronok di sebuah kelab malam pada hari berita itu menjadi umum.
loading...

SHARE THIS
Loading...

Author:

seorang ibu dan blogger bebas ,memaparkan kisah-kisah menarik dari seluruh dunia

Loading...

0 ulasan: