Selasa, 2 Januari 2018

Gadis Comel Jadi Mak Guard Sekolah

terimakasih sudi like
loading...
Loading...
Gadis Comel Jadi Mak Guard Sekolah

KUALA LUMPUR – Bukan hanya ada guru cantik sahaja di sekolah malah telah tular mengenai seorang gadis cantik yang bekerja sebagai pengawal keselamatan di sebuah sekolah di Sekolah Kebangsaan Jalan Gurney 1, Kuala Lumpur.

Gadis berkenaan yang dikenali sebagai Sri Mahyuni Munif telah berkongsi gambarnya bekerja sebagai pengawal keselamatan menerusi akaun Facebook miliknya tanpa rasa segan silu.

“Selamat tahun baru semua, sentiasa senyum okey, tahun baru, azam baru,” tulisnya beserta beberapa gambar miliknya yang sedang memakai pakaian uniform pengawal keselamatan.

Sri Mahyuni berkata, dia tidak merasa malu untuk bekerja sebagai seorang pengawal keselamatan kerana baginya kerja itu adalah kerja halal.

Tidak semua mampu buat pekerjaan ini dan jangan malu untuk bekerja sebagai pengawal keselamatan kerana ianya juga kerja yang halal,” katanya.

Sementara itu, sesetengah netizen yang meninggalkan komen memuji tindakan gadis itu kerana tidak malu untuk bekerja walaupun sebagai pengawal keselamatan di sekolah.
Alahai comelnya pengawal keselamatan ini,” komen Muhammad Hakim.
Komen Mohd Nizam Abdul Ghafar, ” tak perlu malu, tak apa kerja apa pun, yang penting Baraqah.”

Dalam pada itu, Sri Mahyuni juga mengambil peluang bergambar bersama murid sekolah pada hari pertama persekolahan hari ini.

loading...

SHARE THIS
Loading...

Author:

seorang ibu dan blogger bebas ,memaparkan kisah-kisah menarik dari seluruh dunia

Loading...

0 ulasan: