Selasa, 5 September 2017

Wanita Sarat Mengandung Ini Tiba-tiba Melahirkan Anaknya Sambil Berdiri. Apa Yang Berlaku Selepas Itu

terimakasih sudi like
loading...
Loading...
Wanita Sarat Mengandung Ini Tiba-tiba Melahirkan Anaknya Sambil Berdiri. Apa Yang Berlaku Selepas Itu

Wanita Sarat Mengandung Ini Tiba² Melahirkan Anaknya Sambil Berdiri. Apa Yg Berlaku Slps Itu Buat Ramai TERGAMAM !!! |\Wanita sarat mengandung itu terus memegang perutnya selepas mendapati air ketubannya pecah dan pada masa yang sama melahirkan anaknya sambil berdiri.

Rakaman video seorang wanita mengandung melahirkan anak di tengah jalan tular selepas dia dengan selambanya menjinjing bayi dan berjalan pulang.

BERLAKU DI CHINA

Kejadian itu berlaku di Yunfu, wilayah Guangdong di China pada 2 September lalu apabila wanita ini sedang membeli barang di sebuah kedai.
Wanita sarat mengandung itu terus memegang perutnya selepas mendapati air ketubannya pecah, lalu melahirkan anak sambil berdiri.

BAYI ATAS JALAN

Daily Mail memetik laporan news163.com melaporkan rakaman video itu tular di laman sosial selepas orang ramai terkejut melihat bayi baru lahir di atas jalan raya bersama ibunya yang beranak sambil berdiri.
Dalam satu lagi rakaman kelihatan ambulans dan pegawai perubatan datang membantu wanita dan bayi tersebut dengan membalut serta menempatkan bayi itu di atas kerusi di tengah jalan.

PULANG KE RUMAH

Selepas itu, wanita tersebut mendukung bayinya berserta beg barangan dan berjalan pulang dengan baju berlumuran darah.
Orang ramai yang mengelilingi wanita itu bukan sahaja terkejut dengan kejadian itu, malah tergamam dengan kelakuan ibu tersebut yang mampu berjalan pulang bersama bayi dan barang yang dibeli.

VIDEO 
loading...

SHARE THIS
Loading...

Author:

seorang ibu dan blogger bebas ,memaparkan kisah-kisah menarik dari seluruh dunia

Loading...

0 ulasan: