Ahad, 10 September 2017

Ngeri ! Gadis Malang, K3m@lu@nnya Di Sumbat Pelepah Kelapa

terimakasih sudi like
loading...
Loading...
Ngeri ! Gadis Malang, K3m@lu@nnya Di Sumbat Pelepah Kelapa

KEJAM! Tidak mampu untuk berkata apa-apa apabila melihat keadaan memilukan yang menimpa nasib seorang gadis malang Indonesia ini, Stevi Kogo.

Remaja wanita ini telah ditemui maut akibat dipercayai menjadi mangsa pembunuhan kejam dan kekerasan seksual oleh sekumpulan lelaki pada Isnin lalu, menurut media setempat.

Kejadian tersebut dipercayai berlaku di Kampung Pisang Gorong-gorong, Kabupaten Mimika, Wilayah Papua. Mayat mangsa ditemui oleh pemilik kebun kelapa di kawasan kejadian.

Apa yang lebih menyayatkan hati tentang gadis ini adalah keadaan mayat itu yang dilihat terpacak sebatang pelepah kelapa pada bahagian kemaluan mangsa tersebut.

Memang ngeri kan? Sudahlah dia menjadi mangsa rogol sadis, kawasan kemaluan kena sumbat dengan pelepah pula tu! Mana hati perut sebagai manusia?

Jurucakap polis, AKP Dionisius VD Paron Helan telah mengesahkan kejadian ini dan setakat ini 7 orang lelaki telah diambil keterangan bagi membantu siasatan.

Berdasarkan keterangan daripada salah seorang sahabat mangsa, Stevi dikatakan mengikuti satu pesta sukaria pada 1 September lalu di kawasan Gorong-gorong.

Akan tetapi, selepas pesta tersebut mendiang dikatakan berjalan sendirian dan terpisah daripada daripada kelompok rakan-rakannya yang lain.


Mangsa yang dilaporkan hilang, kemudian berjaya ditemui semula pada keesokan harinya dalam keadaan yang amat ngeri dan memilukan.

Badan mangsa penuh dengan luka torehan kaca dengan tangan dan kaki yang terikat, manakala kemaluannya pula disumbat dengan pelepah kelapa.

Pihak polis segera bergegas ke lokasi kejadian sejurus menerima laporan tentang kejadian ngeri itu.

Berdasarkan siasatan, pihak polis mengesyaki mangsa dirogol terlebih dahulu sebelum dibunuh dengan kejam dan pembunuhan itu dilakukan lebih daripada seorang.

Namun, sehingga kini pihak polis masih belum menangkap mana-mana individu yang menjadi suspek kejadian itu.

Hmmm… kepada para gadis diluar sana, kalau boleh elakkan daripada keluar rumah secara bersendirian untuk elak daripada kejadian macam ni berlaku.

Benda kalau boleh elak, kita elaklah ya? Moga kita dijauhkan dan sentiasa selamatlah ya hendaknya
loading...

SHARE THIS
Loading...

Author:

seorang ibu dan blogger bebas ,memaparkan kisah-kisah menarik dari seluruh dunia

Loading...

0 ulasan: