Selasa, 19 September 2017

Apa Sudah Jadi??Angelina Jolie Pakai Baju Berbau Air Kencing Anak

terimakasih sudi like
loading...
Loading...
Apa Sudah Jadi??Angelina Jolie Pakai Baju Berbau Air Kencing Anak

Bergelar seorang selebriti kelas, Angelina Jolie dituntut selalu tampil cantik menawan di setiap acara juga di hadapan umum.

Namun, bintang Maleficent ini mengaku pernah memakai pakaian kotor saat menghadiri tayangan perdana salah satu filemnya.

Jolie sendiri mengaku perkara tersebut ketika di acara Festival Filem Antarabangsa Toroto (TIFF).

Jelasnya, dia berdepan dengan kesibukan membahagikan waktu antara menguruskan keenam-enam anaknya dan mempromosikan filem,

Bekas pasangan Brad Pitt ini pun mengaku pernah terlambat ke acara wawancara karena menguruskan anak-anaknya.

“Alasan saya sedikit lewat datang ke satu wawancara kerana mereka (anak-anak) menyuruh saya menukar (pakaian),

“Mereka rasa apa yang saya pakai ketika itu terlalu terbuka,” katanya membuka bicara.
Bercakap mengenai soal penampilan, wanita berusia 42 tahun ini lalu terkenang momen ketika dia mengenakan pakaian yang terkena air kencing anaknya di sebuah majlis tayangan perdana.

“Saya sebenarnya pernah pergi ke majlis tayangan dengan memakai baju yang terkena bekas air kencing.

“Itu ketika anak-anak masih kecil dan salah seorang mereka kencing dan terkena baju saya, di saat terakhir. Saya tidak sempat berbuat apa, jadi pakai saja,” katanya.

Kini, kesemua anaknya telah menginjak dewasa dan sudah bolwh mengurus diri mereka masing-masing. Bahkan, Maddox kini bergelar produser dan sudah mampu membantu ibunya memproduksi filem bertajuk,
loading...

SHARE THIS
Loading...

Author:

seorang ibu dan blogger bebas ,memaparkan kisah-kisah menarik dari seluruh dunia

Loading...

0 ulasan: